vrijdag 16 februari 2018

Miskoop wordt pyjama

Ik ben een grote fan van online shopping (Bestellen vanuit je luie zetel! Rustig kiezen zonder kinderen om je heen! Aan huis geleverd!), maar soms valt dat ook wat tegen.

Zo dacht ik vorig jaar het perfecte stofje gevonden te hebben voor een nieuwe Aster. Maar toen werd het geleverd, en was de kleur toch heel wat anders dan gedacht. Het stofje belandde op de stapel, werd bij ieder projectje opnieuw gekeurd, en steeds opnieuw weggelegd. En het kreeg een nieuwe naam, Miskoop.

Tot ik een nieuwe online bestelling plaatste, en zoon 1 vroeg of er ook een stofje bij zat voor een nieuwe pyjama. Dat zat er niet bij, maar hé, misschien kon Miskoop daarvoor dienen.
Ik hakte de knop door, knipte het stofje, combineerde met een restje van dit project (waar ik eigenlijk net te weinig van over had, dus werden er extra brede zoomboorden gemaakt),en taadaa, may I present: Miskoop 2.0!

 
 

Enne, dat stofje voor de volgende Aster? Dat werd intussen ook besteld en geleverd (ja hoor, vanuit mijn luie zetel!)

Patroon: Domi Sweat Pants, maat 128 met bredere zoomboorden + Ottobre 1/2014, maat 128 met zoomboord en mouwboorden
Stof: Kersenpitje

3 opmerkingen: