zondag 15 mei 2016

Cyriel Short

Zomerweer... shortjesweer! Kleerkastinspectie toonde dat de jongens nog wat extra shortjes konden gebruiken. Ik wilde het nieuwe patroon van Emma en Mona gebruiken, maar de sweaterstof-restjes in de kast bleken te klein. Toen zag ik de Cyriel Short in de meest recente La Maison Victor staan, en deze gingen wel uit de stofrestjes.
Ik knipte eerst ook nog zakjes voor op de poep, maar bedacht me net op tijd dat deze short ongetwijfeld heel wat uren in de zandbak zal doorbrengen, en dan zijn al die zakjes niet zo interessant (lees: zand onder de strijkplank).
 
 
 
Stof: uit de kast (mindert die voorraad ooit?)
Patroon: Cyriel Short - La Maison Victor 3/2016 maat 104

3 opmerkingen:

  1. Heel mooi! Onze kapoen had precies zin in de fotoshoot!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihi, blijkbaar ben ik niet de enige die aan al die zand denkt ;)

    Mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toffe short!! En laat die zon nu maar opnieuw schijnen...

    BeantwoordenVerwijderen