donderdag 12 december 2013

Bijzondere dag

12/12/12 was een heel bijzondere dag voor ons, zoon 2 werd geboren!
12/12/13 is voor 1 van jullie een bijzondere dag!

Alle namen van de deelnemers aan de give-away werden op de ouderwetse manier op een briefje geschreven.

In reepjes geknipt.

Opgeplooid en in een potje gedaan.

Geschud.

En dan mocht zoon 1 de winnende naam trekken.

En de winnaar is:



Proficiat Crea-Vie! Als je me je adresgegevens bezorgt op elkej912 at gmail dot com, probeer ik je pakje voor kerst bij jou te krijgen!

Aan alle anderen: bedankt om deel te nemen, volgende keer meer geluk!

1 opmerking:

  1. Wat een unieke datum om geboren te worden! :-) Nog van harte gefeliciteerd aan de eenjarige! Ik heb vandaag een jarige, mijn zoon wordt vandaag al 19 jaar! Sjoew, ik word oud :-) En proficiat aan de winnaar.

    BeantwoordenVerwijderen