zondag 21 juli 2013

Mijn vakantiegevoel #3

Deze week niet zo vaak een vakantiegevoel gehad (mijn collega´s hebben allemaal verlof, dus het was heel druk en hectisch op het werk...). Maar nu is mijn verlof begonnen, dus kan er heel veel vakantiegevoel komen de komende weken!

Mijn (klein) vakantiegevoel van deze week:

* een glaasje Tavel:

* vuile benen na een middagje spelen:

* overvliegende helikopters:

* barbecueën:

En dan nu het vooruitzicht van 3 weken vakantie met mijn jongens, het zal vermoeiend zijn, maar wel ontzettend deugd doen! Hopelijk komt er snel een deugddoende regenbui... (misschien een beetje egoïstisch, maar dit weer is echt niet leuk voor mensen met hooikoorts...)

 Mijn vakantiegevoel is een initiatief van Mamarina.

3 opmerkingen:

  1. Omdat jij het bent hé, ik ga je een onweertje bestellen voor komende dagen, ook vakantiegevoel, een zomerse zwoele bui, en daarna ruikt alles lekker en kan je terug slapen.
    Mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Een nachtelijke regenbui van een uur zou al welkom zijn! :-)

      Verwijderen
  2. Hee, ook een kindje met zebravoeten. ;) Hier loopt er ook zo eentje rond.
    Geniet van de komende weken met uw jongens.

    BeantwoordenVerwijderen