donderdag 27 juni 2013

Potlodenrol

Morgen is de laatste schooldag. Begin deze week kwam ik te weten dat het maar een halve dag school is. Lichte paniek, want verlof kon ik niet meer regelen... En er blijven zo weinig kindjes in de opvang, dat het echt wel zielig zou zijn moest zoon 1 daar als peutertje ook de hele namiddag moeten blijven.

Gelukkig stelde de mama van een klasgenootje voor dat zoon 1 bij hen mocht komen spelen. De zoon zag dat natuurlijk helemaal zitten!

Om hen alvast te bedanken voor de gastvrijheid, maakte ik een klein cadeautje, een potlodenrol.

Ik gebruikte geen patroon (ik vond de bestaande patronen niet zo duidelijk), maar enkel mijn gezond verstand, en dat bleek ook wel OK te zijn!

 
 
Nu maar hopen dat de zoon heel flink en voorbeeldig gaat zijn!

4 opmerkingen:

  1. Mooi! Een heel leuk stofje. De zoon zal wel flink en voorbeeldig zijn, daar twijfel ik niet aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig kon hij daar nog terecht. Een potloodrol blijft een tof cadeau hè.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Altijd heel mooi, zo een potlodenrol, maar shame on me, nog nooit gemaakt! Leuk stofje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt mooi geworden. Daar heb je de oppas vast een groot plezier mee gedaan.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen