woensdag 8 mei 2013

Post

Vandaag werd ik mega-verwend door de postbode! Hoewel het morgen de verjaardag van de MDH is, kreeg ik vandaag de envelopjes... ;-) (ze staan niet allemaal op de foto, zoon 1 had er al eentje heel enthousiast opengescheurd...).


Ten eerste was er een bingokaart bij, want ik doe mee met de reuzebingo bij haar. Ze had er ook een hele leuke magneet bijgestoken.

Daarnaast was er ook een envelop bij van haar. Ze organiseerde een tijdje geleden een give-away (die ik niet won), maar ze besloot al haar volgers iets op te sturen... Heel lief, en ik ben blij met mijn knijpertje met schoolbordje!

En dan kreeg ik vandaag ook nog een langverwachte envelop van haar. Daar had ik een hele tijd geleden wel een give-away gewonnen, maar omdat ze een eigen zaak is gestart, duurde het wat langer voor de magneten opgestuurd werden.

Een echte cadeautjesdag dus! Me happy! :-)

(heeft er iemand trouwens een idee waarom ik die foto´s niet gedraaid krijg?)

2 opmerkingen:

  1. Gij zijt wel een gelukzakje hé. Pas komen kijken in blogland en al zoveel geluk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn postdagje zo te zien! Ik heb mijn bingokaart ook ontvangen vandaag, leuk hé!

    BeantwoordenVerwijderen