dinsdag 9 april 2013

Heen-en-weer boekje

Volgende week begin ik weer te werken na 4 maanden thuis te zijn (bevallingsverlof en ouderschapsverlof), en start zoon 2 in de kinderopvang. Deze keer wilde ik wel eens iets leuks maken van het heen-en-weer boekje. Na het zien van deze blog, wist ik wat ik wilde proberen. Op de voorzijde flockte ik de naam van de zoon en een olifantje, en de stempel die ik hier al liet zien, gebruikte ik om de bladzijden wat op te fleuren.



En nu maar hopen dat er veel leuke dingen in het boekje geschreven zullen worden!

5 opmerkingen:

  1. Grote stap, met een mooi boekje. Veel succes vanaf volgende week!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zo'n super persoonlijk boekje! Leuk dat olifantje... Succes volgende week, ik mag over 1 weekje ook weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Chique, tof ideetje! Succes volgende week :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een heel mooi boekje voor leuke dingen in op te schrijven. knap!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief boekje. Mooi als aandenken aan deze periode!

    Lieve groet, Emilie

    BeantwoordenVerwijderen